2013. április 16., kedd

Csupa jó hír



  Végre megérkezett a várva várt jó hír, miszerint felvettek a CQU mesterképzésére, Brisbane-be. Pontosabban mondva felajánlottak egy helyet az egyetemen, ( Ausztráliában ez így szokás) amit el kell fogadnom. Ha aláírom a tanulószerződést, és befizetem az első félév tandíját + a 2 évre szóló tanulóbiztosítást, akkor mondhatom igazából, hogy az egyetem diákja vagyok. Azt hiszem, elfogadom az ajánlatot :)). Az orientációs hét június 23-án kezdődik, a suli pedig pont július 1-én. Ez azt jelenti, hogy kb. június közepén kell kiérkeznünk Ausztráliába.
  Ezen felül még jobb hír, hogy megkaptam az ún. "Vice-Chancellor's Scholarship"-et, ami egy ösztöndíj neve. Ezt akkor lehet megpályázni, ha valaki jó eredményekkel teljesítette az alapdiplomáját. Szerencsére én megfeleltem a kritériumoknak, így 20 % kedvezményt kapok a tandíjból. A jó tanulmányi eredményt azonban fenn kell tartani, hogy a következő félévekben is jogosult legyek az ösztöndíjra. Úgyhogy össze kell majd szedni magam, ami a tanulást illeti.
  A harmadik örömhír pedig az, hogy úgy néz ki, Edina  tud majd segíteni átmeneti szállás keresésében. Én már egy ideje nézegetem a lehetőségeket az www. airbnb.hu oldalon, de ismerőstől, megbízható forrásból mégis csak jobb lenne lakást bérelni.
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése